Maj 2011

Birger og Inge-Lise Særkjær

Ferie 14. maj - 26. maj 2011

Lørdag d.14. maj

Vi tog med bus og tog til Kbh's lufthavn om eftermiddagen lørdag d.14/5 og fløj med Turkish Airlines kl.17.45 (20 min. forsinket) til Istanbul, hvor vi gik indendørs et langt stykke hen til indenrigslufthavnen hvorfra vi fløj til Antalya og ankom 15/5 kl. 01.05. Der var forplejning med Turkish Airlines - både fra Kbh. og den noget kortere tur fra Istanbul til Antalya.

I Antalya blev vi hentet af Ergenekon Tours chauffør og kørt til huset i Avsallar.

Tirsdag d.17. maj kørte vi med de danske naboer til Side, hvor vi gik rundt i bl.a. den gamle del af byen. Tog med bus til Manavgat, hvor vi gik rundt og til sidst tog med bussen tilbage til Avsallar.

Lørdag d. 21. maj

Bustur til Pamukkale 35 TL/person. Overnatning på Reis Apart Hotel.

Søndag d. 22. maj

Besøg på tæppefabrik, hvor dygtige kvinder knytter flotte tæpper

Torsdag d.26. maj

Flyver med Turkish Airlines fra Antalya til Istanbul, hvor vi må løbe for at nå flyet, der flyver til København.

Fra Københavns Lufthavn med tog og bus hjem til regn og kølige dage efter 12 dages ferie i sol og varme.